do 28/11/2024 - 10:00
schepenzaal
-
1.
2024_VB_00180 - Notulen van het vast bureau van 21 november 2024 - Goedkeuring
Goedgekeurd
De notulen van het vast bureau van 21 november 2024 worden goedgekeurd.
-
2.
2024_VB_00182 - Selectieprocedure deskundige welzijn - B1-B3 - 38/38 - contractueel - via aanwervingsprocedure, bevorderingsprocedure en procedure interne personeelsmobiliteit, met toepassing van de externe personeelsmobiliteit - met aanleg van wervingsreserve: beoordeling geldigheid kandidaturen - Goedkeuring
Goedgekeurd
Selectieprocedure deskundige welzijn (38/38) - contractueel - via aanwervingsprocedure, bevorderingsprocedure en procedure interne personeelsmobiliteit, met toepassing van de externe personeelsmobiliteit - met aanleg van wervingsreserve: beoordeling geldigheid kandidaturen
-
3.
2024_VB_00183 - Selectieprocedure voor 3 begeleiders BKO - 24/38 - contractueel - IFIC barema categorie 200 - via aanwervingsprocedure en bevorderingsprocedure met toepassing van externe personeelsmobiliteit en aanleg van wervingsreserve: beoordeling geldigheid kandidaturen - Goedkeuring
Goedgekeurd
Beoordeling geldigheid kandidaturen voor 3 begeleiders BKO - 24/38 - contractueel - IFIC barema categorie 200 - via aanwervingsprocedure en bevorderingsprocedure met toepassing van externe personeelsmobiliteit en aanleg van wervingsreserve.
-
4.
2024_VB_00184 - Besluiten algemeen directeur: augustus - september - oktober 2024 - Kennisneming
Kennisgenomen
De algemeen directeur van de gemeente brengt het vast bureau ter kennis dat er besluiten inzake het dagelijks personeelsbeheer werden genomen.
-
5.
2024_VB_00185 - PROCLIM: 'Mini-competitie EDPBW' - lastvoorwaarden, gunningswijze en uit te nodigen firma's + mandatering gemeente Bocholt - Goedkeuring
Goedgekeurd
Het vast bureau wordt gevraagd om de lastvoorwaarden, de gunningswijze en de uit te nodigen firma's voor de opdracht 'Mini-competitie EDPBW' goed te keuren en gemeente Bocholt te mandateren om de procedure te voeren en in naam van het OCMW bij de gunning van de opdracht op te treden.